عاشقانه ترین اس ام اس ها و پیامک های اسفند ماه 89 عاشقانه ترین اس ام اس ها و پیامک های اسفند ماه 89
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1389
نــویـــسنده : محمد محمدیان
عاشقانه ترین اس ام اس ها و پیامک های اسفند ماه 89


 


دلم دریا به دریا از تماشای تو می گیرد / دلم دریاست اما از تماشای تو می گیرد / تو تنها با تماشای خود از آیینه خشنودی / دل آیینه اما از تماشای تو می گیرد .
 
.
.

غم از چشم قشنگت دور باشد / دلت غرق امید و نور باشد / نبینی روز بد ای بهتر از جان / الهی دشمنت رنجور باشد .
 
.
.

رفیق خوب پزشک زندگیست ، تا آخر عمر مریضتم رفیق !

.
.

ای دل ، دل سودا زده ، سامانم کو ؟ / ای کالبد تهی شده ، جانم کو ؟ / امروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور ، مهمانم کو ؟
 
.
.

حسی دارم ، اگر بدانی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست / الان خیلی دلم برایت تنگ است / در هر صورت خبر رسانی بد نیست .
 
.
.

دوستت دارم ، شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل !
 
.
.

من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم / من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم .
 

یه عالمه اس ام اس عاشقانه ی دیگه در ادامه مطلب


 

.
.

گفتی به ماه نگاه کن ، یاد من باش / به یاد لحظه های سرد من باش / انگار روز و شبم بی ماه نمیشه / به خدا یادتم بی ماه همیشه .
 
.
.

گویند گنج در خرابه هاست ، چه گنجی بهتر از تو و چه جایی از دلم خرابتر .
 
.
.

ارزش دوست یک دنیاست ، گرچه آخرش ناپیداست / من به آخرش نمی اندیشم ، چون همین دوست داشتن زیباست .

.
.

خدایا در فراغ دوست بگیر از من دنیا را / اگر بی عشق او باشم نبینم صبح فردا را .
 
.
.

هنوز ریشه ی زاییده در بهار منی / به باغ عشق گل سرخ ، اعتبار منی / شب و غروب و کف و باد و موج می میرند / تو ای کرانه ی آرام ، ماندگار منی .
 
.
.

فکر نکن توی دنیا تنهایی ! بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی .
 
.
.

اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد / چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد .
 
.
.

روی هر سینه سری گریه کند وقت وداع / سر من وقت وداع گوشه ی دیوار گریست .
 
.
.

نزدیکترین رفیق بهت اونیه که از دورترین فاصله همیشه به فکرته !
 
.
.

گفتمش نقاش را ، نقشی بکش از معرفت / با قلم نقش تو را ، با وسعت دریا کشید .
 
.
.

هنرم بود که هرگز نشوم یار کسی / تا که رخسار تو دیدم ، هنرم باطل گشت .
 
.
.

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض / یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها / در همه آوازها حرف آخر زیباست / آخرین حرف تو چیست تا به آن تکیه کنم / حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست .
 
.
.

یه قطره انداختم توی دریا ، تا زمانی که پیداش کنی دوستت دارم .

.
.

با من امروز زندگی کن ای عزیز همسفر /  بگذر از دیروز و فردا بی دریغ و بی اگر / شاید امروز تا به فردا زندگی مهلت نداد / این قطار بی توقف لحظه ای فرصت نداد .
 
.
.

گویند ضریح چشم تو صد معجزه دارد / ای کاش من زائر چشمان تو بودم .
 
.
.

اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را / به دل هرگز نمیدادم خیال آشنایی را .
 
.
.

قلب من فرش پای کسانی ست که هرازگاهی یادی از ما میکنن !
 
.
.

گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم / گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم .
 
.
.

هرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم / سینه میگوید که من تنگ آمدم ، فریاد کن .
 
.
.

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس / شیرها خاطرشان هست که آهوی منی .
 
.
.

تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید ، فروشی نیست !
 
.
.

گفتم از من مطلب دیده ی گریان تر از این / دل خونین تر و مجنون تر و ویران تر از این / گفت گرچه دلت خانه به دوش است ولی / دوست دارم که شود بی سروسامان تر از این .
 
.
.

از خدا چیزی را برایت خواستارم که جز خدا در باور هیچ کس نگنجد .

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 83
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 24
|
مجموع امتـــــیاز : 24
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣اســ ام اســـ , sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ